Je tanden laten bleken is niet per definitie schadelijk voor je gebit. Maar om ze op een veilig manier lichter te krijgen, is het wel van belang dit altijd in overleg met je tandarts of mondhygiënist te doen.
Lees verder over 'Tanden bleken? Laat het veilig doen!' op allesoverhetgebit.nlWeet je dat het net zo belangrijk is om goed voor je tandvlees te zorgen als voor je gebit? Want problemen met je tandvlees kunnen ernstige gevolgen hebben. En niet alleen voor je tanden en kiezen.
Lees verder over 'Gezond tandvlees: de basis voor een gezonde mond' op allesoverhetgebit.nlMinder geld kwijt zijn, direct geholpen worden en dat ook nog eens in een aangenaam klimaat of luxe omgeving: een reis naar het buitenland voor een behandeling bij de tandarts klinkt aanlokkelijk. Toch raden we je aan op je hoede te zijn. Wat kun je doen als je een bezoek aan een kliniek in het buitenland ...
Lees verder over 'Naar de tandarts in het buitenland? Wees op je hoede!' op allesoverhetgebit.nlVanaf 1 maart kun je weer belastingaangifte doen. Heb je in 2025 (mond)zorgkosten gemaakt die niet vergoed zijn door je zorgverzekering? Check dan of deze aftrekbaar zijn.
Lees verder over '(Mond)zorgkosten gemaakt in 2025? Check of die aftrekbaar zijn' op allesoverhetgebit.nlHeb je vragen over een gebitsbehandeling of over de kosten? We zetten alles op een rijtje, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Op de rekening kun je alles nog eens nakijken. En heb je daar vragen over, stel die gerust. Je mondzorgverlener legt het je graag uit.
Lees verder over 'Heb je vragen over de rekening? Stel die gerust!' op allesoverhetgebit.nlMet blijdschap delen wij u mede dat onze mondhygiënist, Betül, binnenkort een kleintje verwacht.
Naar verwachting zal zij per 1 mei met zwangerschapsverlof gaan en in december weer terugkeren naar de praktijk.
Gedurende deze periode willen wij u verzekeren dat u in goede handen zult blijven. Onze vaste mondhygiënist, Anouk, zal de zorg voor u voortzetten ...
Lees verder over 'Zwangerschapsverlof Betül Özdemir'Namens het gehele team van Tandartspraktijk Ravenstein willen wij u een stralend en gezond nieuw jaar toewensen!
Wij hopen dat het aankomend jaar voor u gevuld wordt met geluk, gezondheid en mooie momenten.
Wij kijken ernaar uit om u ook in het komende jaar te mogen verwelkomen in onze praktijk.
Lees verder over 'Nieuwjaars groet'Goed nieuws vanuit Tandartspraktijk Ravenstein!
Vanaf 1 december zijn we niet alleen op dinsdagavond, maar ook op woensdagavond geopend! 🦷✨
We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om een geschikt moment te vinden voor een tandartsbezoek, dus we dachten: laten we het jullie wat makkelijker maken. Nu heb je een extra avond om je gebit ...
Lees verder over 'Woensdagavond geopend'Op zaterdag 17 december lopen een aantal medewerkers van tandartspraktijk Ravenstein mee aan de Urban Trail Run in Eindhoven.
Hiermee steunen wij het Ronald McDonald huis!
Steun jij ons ook?!
Lees verder over 'Wie goed doet, goed ontmoet!'Auto
Op de Bleek kunt u de hele dag gratis parkeren. Daarnaast kunt u met een blauwe parkeerschijf ook op de Nieuwstraat (ter hoogte van nr. 26), Middelstraat en Marktstraat parkeren. U mag hier maximaal 2 uur aaneengesloten parkeren.
Fiets
U mag uw fiets voor de praktijk plaatsen. Als er hier beperkte mogelijkheden zijn, kunt u ...
Lees verder over 'Bereikbaarheid tandartspraktijk Ravenstein'